Regulamin sklepu Biznesowy Box

I. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy Biznesowy Box (dalej zwany „Sklepem”) prowadzony jest przez Ewelinę Magas, która jest jednocześnie Sprzedawcą i prowadzi działalność nierejestrowaną.
  2. Kontakt z obsługą klienta możliwy jest za pośrednictwem e-maila: kontakt@biznesowybox.pl
  3. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień oraz realizacji dostaw.
  4. Zakup w Sklepie jest równoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu.

II. Oferta i zamówienia

  1. Biznesowy Box to limitowane zestawy produktów, zawierające wybrane książki, planery, gadżety biurowe oraz zniżki na kursy.
  2. Boxy są edycjami unikalnymi, dostępnymi w ograniczonej liczbie egzemplarzy.
  3. Szczegółowy opis zawartości Boxa znajduje się w opisie produktu na stronie Sklepu.
  4. Zamówienia można składać wyłącznie przez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo do zakończenia sprzedaży w momencie wyczerpania zapasów.

III. Płatności i ceny

  1. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT (jeśli dotyczy).
  2. Akceptowane formy płatności to przelew bankowy, szybkie płatności online oraz inne opcje wskazane w Sklepie.
  3. Płatność musi zostać zaksięgowana w terminie 3 dni od dnia złożenia zamówienia, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

IV. Dostawa

  1. Wysyłka Boxów odbywa się w ostatni dzień miesiąca. Jeśli ostatni dzień miesiąca przypada na weekend lub święto, wysyłka następuje w najbliższym dniu roboczym.
  2. Koszty dostawy są doliczane do ceny zamówienia zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie Sklepu.
  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z działań przewoźnika.

V. Zwroty i reklamacje

  1. Ze względu na unikalny charakter oraz limitowaną ilość Biznesowych Boxów, zwroty nie są możliwe. Klient akceptuje ten warunek przed dokonaniem zakupu.
  2. W przypadku uszkodzeń lub braków w przesyłce, klient zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji w terminie 7 dni od otrzymania przesyłki.
  3. Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres: kontakt@biznesowybox.pl, dołączając zdjęcia dokumentujące problem.
  4. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.

VI. Ochrona danych osobowych

  1. Składając zamówienie, klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Sklepu.
  2. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz kontaktu z klientem.

VII. Postanowienia końcowe

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany nie wpływają na zamówienia złożone przed datą ich wprowadzenia.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.

Dziękujemy za wybór Biznesowego Boxa i życzymy sukcesów w rozwijaniu biznesu!