Regulamin sklepu Biznesowy Box
I. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy Biznesowy Box (dalej zwany „Sklepem”) prowadzony jest przez Ewelinę Magas, która jest jednocześnie Sprzedawcą i prowadzi działalność nierejestrowaną.
- Kontakt z obsługą klienta możliwy jest za pośrednictwem e-maila: kontakt@biznesowybox.pl
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień oraz realizacji dostaw.
- Zakup w Sklepie jest równoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu.
II. Oferta i zamówienia
- Biznesowy Box to limitowane zestawy produktów, zawierające wybrane książki, planery, gadżety biurowe oraz zniżki na kursy.
- Boxy są edycjami unikalnymi, dostępnymi w ograniczonej liczbie egzemplarzy.
- Szczegółowy opis zawartości Boxa znajduje się w opisie produktu na stronie Sklepu.
- Zamówienia można składać wyłącznie przez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zakończenia sprzedaży w momencie wyczerpania zapasów.
III. Płatności i ceny
- Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT (jeśli dotyczy).
- Akceptowane formy płatności to przelew bankowy, szybkie płatności online oraz inne opcje wskazane w Sklepie.
- Płatność musi zostać zaksięgowana w terminie 3 dni od dnia złożenia zamówienia, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
IV. Dostawa
- Wysyłka Boxów odbywa się w ostatni dzień miesiąca. Jeśli ostatni dzień miesiąca przypada na weekend lub święto, wysyłka następuje w najbliższym dniu roboczym.
- Koszty dostawy są doliczane do ceny zamówienia zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie Sklepu.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z działań przewoźnika.
V. Zwroty i reklamacje
- Ze względu na unikalny charakter oraz limitowaną ilość Biznesowych Boxów, zwroty nie są możliwe. Klient akceptuje ten warunek przed dokonaniem zakupu.
- W przypadku uszkodzeń lub braków w przesyłce, klient zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji w terminie 7 dni od otrzymania przesyłki.
- Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres: kontakt@biznesowybox.pl, dołączając zdjęcia dokumentujące problem.
- Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
VI. Ochrona danych osobowych
- Składając zamówienie, klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Sklepu.
- Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz kontaktu z klientem.
VII. Postanowienia końcowe
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany nie wpływają na zamówienia złożone przed datą ich wprowadzenia.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
Dziękujemy za wybór Biznesowego Boxa i życzymy sukcesów w rozwijaniu biznesu!